Puas...

Posted: 2/09/2009 by fahmi chester in
0



Puas, aku mengeluh dalam hati,
Setelah apa yang aku buat jadi hasilnya,
Pada malam itu dan di pentas itu,
Semuanya jadi tatapan meraka.

Bukan aku cipta seorang,
Mereka ada di tepi aku,
Menolong aku pabila aku mula basah,
Dek kerna ianya memenatkan.

Dan ketika membuat itu aku gembira,
Mencuba dan memikir sesuatu yang baru,
Ada yang tidak pernah aku buat sebelum ini,
Tapi akhirnya menjadi sesuatu.

Gembira ketawa kubersama mereka,
Kekadang ku kecewa pabila aku berseorang,
Tidak ku suka memaksa-maksa,
Kerna ku tahu mereka kan datang.

Bahtera istana semuanya menjadi,
Mereka pandai menconteng menghias,
Yang mana aku tidak reti,
Dan bersama merekalah aku ketawa.

Di malam peristiwa itu,
Mereka pasang meraka susung semuanya jadi,
Tersergam indah hasil penatnya,
Terima kasih kawan-kawanku.

Dan aku,
Puas...


trimas kepada NONEL, KHALIL, JIJOL, AFIQAH, BANDUNG, AFIQ, AKMAL, JIMMY, YIEN, AIMAN, SUMANTH, NAB, KHAIRUL, LUKMAN,  ZAIM, MUSTAQIM,  J-LO, WANI PETSIB,  ZAI PETSIB,  PEREMPUAN SENIOR, JUNIOR dan SEMUANYA.. trimas dan tahniah untuk semua..

0 sudah tekan balik: